تاریخ

SONAX سال 1950 به عنوان یکی از پیشگامان توسعه و ساخت محصولات مراقبت از خودرو آغاز می شود

هنگامی که منفرد هافمن ارشد و پدرش در ابتدا سرمایه گذاری کارآفرینی ساخت لهستانی را برای اتومبیل ها انجام داد، موفقیت دقیقا مشخص نبود. ثروت ایده ها، غریزه برای بازار در حال ظهور و محصولات برجسته، به طور قابل توجهی به موفقیت کمک کرده است. امروز SONAX GmbH دارای 350 کارمند در آلمان است.

نام تجاری با تاریخ

ماشین مومیایی با شکوه
SONA موم سخت گرانبها

نام تجاری SONAX دارای تاریخی است که به آغاز قرن گذشته رسیده است. در اوایل سال 1903، پدر بزرگ پدر مالک شرکت کنان، منفرد هافمن، زمین های سیلیس "Neuburg" را در Neuburg، یک ماده معدنی بسیار خوب که به عنوان لهستانی در بسیاری از محصولات تمیز کننده خانگی استفاده می شود، آغاز کرد. پس از جنگ جهانی دوم، شاخه دیگری، به عنوان سازنده محصولات مراقبت، اضافه شد. بنابراین دو علامت تجاری ثبت شده و از نظر قانونی محافظت شده است: نام تجاری "Sona" عمدتا به منظور استفاده خانگی به عنوان یک لهستانی نقرهای طراحی شده بود - نام تجاری "SONAX" برای محصولات مراقبت از خودرو با افزودن "X" به عنوان مترادف " موم ". این است که چگونه این شرکت 65 سال پیش به بخش مراقبت از خودرو آغاز شد. 

شروع بسیار ساده بود: فروش چهار فروش SONAX، رانندگی سوسک های VW را در سراسر آلمان رانندگی کرد. تماس شخصی با مشتری برای همه چیز محاسبه شد، تبلیغات در آن زمان غیر قابل تصور بود.

جک فراست موفق شد

محصولات مراقبت از خودرو به تدریج دنبال شد. از میان چیزهای دیگر که در آزمایشگاه نوربورگ ایجاد شده بود، ضدعفونی کننده موثر بود که اولین بار در بازار یک کره آئروسل بود و در زمستان سال 1962 یک موفقیت عظیم تجاری بود.

نویسنده Wolfgang Sachs در کتاب خود "برای عشق به خودرو" می نویسد: "در 13 سال بین سال های 1960 و 1973 تعداد اتومبیل های خودرویی چهار برابر شد، میزان کیلومتر ها سه برابر شده و طول مسیر بزرگراه های فدرال دو برابر شده است. (...) این آغاز "جامعه موتورسیستی" بود. همچنین زندگی روزمره مردم آلمان را تغییر داد. در حال حاضر، این خودرو در روز شنبه، به ندرت توسط یک ایستگاه بنزین پر می شود، عمدتا توسط دست صاحب افتخار. تقاضا برای محصولات مراقبت از خودرو شروع به افزایش شدید کرد - موفقیت واقعی برای نام تجاری SONAX.

ایستگاه گاز

در اواسط سال 1960، نخستین کارخانه ماشین لباسشویی به طور کامل اتوماتیک ساخته شد و SONAX از همان ابتدا به عنوان تولیدکننده مواد پاک کننده و مراقبت از محصولات این پیشرفت را به همراه داشت. همزمان، برنامه مراقبت وسایل نقلیه دستی به طور مداوم در حال توسعه بود.

زمانی که منفرد هافمن به شرکت در سال 1984 پیوست، گردش مالی به مبلغ قابل توجهی به مبلغ 30 میلیون دالر افزایش یافت. در ابتدا اکثر این موارد از مارک های خود در تجارت، شرکت های نفتی بزرگ و تولید کنندگان خودرو بود اما از اواسط دهه 1980 شروع به ساخت یک هدف با هدف ایجاد یک نام تجاری به عنوان یک برنامه مراقبتی برتر برای خودرو کرد.

ماشین لهستانی

برنامه محصول دائما در حال گسترش است و تصویر برند روشن و همچنین فعالیت های تبلیغاتی و حامیان کمک می کند تا آگاهی بیشتری کسب کنند. مشارکت موفق در ورزش موتور با هانس یوآچیم استوک، مایکل شوماخر، آیرتون سنا یا هینز هارالد فستنزن این نام تجاری را در سطح ملی و بین المللی ایجاد کرده است.

پیوستن آلمان به تقویت بیشتر در توسعه شرکت بود - از سال 1989 حجم فروش در مدت کوتاهی دو برابر شده است. امروزه این مارک در بیش از 100 کشور در سراسر جهان نمایندگی می شود. سهم صادرات به بیش از 43 درصد افزایش یافته است. محصولات SONAX در سراسر اروپا و در همه قاره ها نمایش داده می شود. این شرکت به طور سنتی به سهم بازار در مناطق زبان آلمانی و در اسکاندیناوی دست یافته است. اما این نام تجاری نیز در بازارهای اروپای شرقی ظاهر می شود. و تمیز کردن و مراقبت از محصولات "ساخته شده در آلمان" نیز خود را در کشورهای آسیایی مثل کره جنوبی، ژاپن و تایلند تاسیس کرد. محصولات SONAX همچنین طرفداران زیادی را در آمریکای جنوبی، ایالات متحده آمریکا و کانادا به دست آورده است.

فعالیت های حمایتی در ورزش های بین المللی موتور تاثیری پایدار بر روی تصویر برند داشته است - به ویژه در فرمول 1. SONAX برای اولین بار درخشندگی در کلاس حق بیمه ورزش موتور به عنوان همکار تیم BAR هوندا و مک لارن مرسدس نمایش داده شد. از سال 2012، این نام تجاری به عنوان "تامین کننده رسمی" به تیم Infiniti Red Bull Racing تعلق دارد. مشارکت های متعدد در DTM به عنوان مثال مرسدس بنز، اوپل، آئودی و BMW برخی از تاثیر مثبت در سطح ملی است. با درگیر شدن در سری غیر رسمی فرمول 1، GP2 و فرمول 3، SONAX سالهاست که استعدادهای جوانان را در مسابقه بین المللی ارتقاء داده است.

"ساخته شده در آلمان" - جهت رشد است

آخرین بخش در داستان موفقیت به ویژه با فعالیت های گسترده گسترش یافته است. در سال 2008 فاز اولیه با ساخت و ساز پذیرش و مدیریت جدید و بزرگ با امکانات آموزشی فوق العاده مدرن آغاز شد که به عنوان یکی از پرچمداران گروه شرکت های ما تبدیل شده است. با ساخت یک مرکز جدید برای تکنولوژی کاربرد در سال 2012، این دوره برای فعالیت تحقیق و توسعه تشدید شده است. این کارخانه جدید در سال 2014 به بهره برداری رسیده است. مراسم افتتاحیه توسط کارکنان شرکت و همچنین مهمانان متعدد از تجارت و سیاست مانند نخست وزیر بایرن، هورست Seehofer حضور داشتند.

با این کار، SONAX خود را برای برآورده ساختن چالش های جهانی با تعهد عظیم به محل، تحت تأثیر مالک و مدیر عامل Manfred Hoffmann تأکید می کند: "ما بسیار در خانه های خود در Neuburg احساس می کنیم، این شهر پایه خانه ما است، SONAX بخشی از آن "است. به همین دلیل، به عنوان بخشی از استراتژی انکشاف ما، تعهدی مثبت به پایداری می گذاریم: "برای ما یک نگرانی اصلی بود که پیشرفت اقتصادی ما با گسترشی که سازگار با محیط زیست، با حفظ انرژی و تنوع زیستی است، پایه ریزی شده است. هافمن می گوید: ما آینده کارآفرینی را با آینده زیست محیطی منطقه مرتبط می کنیم.

برای ظاهر کامل خودرو - و بسیاری از مناطق دیگر

مهم نیست که آیا آن یک ماشین کوچک، وسیله نقلیه متوسط ​​و یا لوکس لوکس است - چه در ورزش موتور، صحنه تنظیم و یا در جهان از اتومبیل های کلاسیک: هنگامی که آن را به ظاهر کامل خودرو می آید، SONAX همیشه وجود دارد، برای طرفداران خودرو و کارشناسان به طور یکسان. برای اطمینان از اینکه محصولات مراقبت از ماشین در سراسر کشور در دسترس است، ما در همکاری نزدیک با شرکای تجاری از خرده فروشان متخصص، بخش DIY، صنعت نفت و صنعت خودرو کار می کنیم. علاوه بر این، از اواخر دهه 1990، توسعه و ساخت برنامه محصول برای پایان دادن به نقاشی های حرفه ای خودرو و پایان دادن به نقاشی ها، موجب رشد شدیدی شده است.
اما SONAX نیز به بخش های دیگر گسترش می یابد: طی چند سال گذشته، بسیاری از مناطق کاربردی جدید در شاخه های تجارت و صنعت جدید به شرکت باز شد. آنها شامل، به عنوان مثال، صنعت کشاورزی، تجارت سخت افزار، مدیریت جنگل، صنعت ساخت و ساز، فن آوری تولید و یا صنایع بهداشتی است. 
با وجود پیشرفت حرفه ای پویا، از نقره لهستانی به طیف گسترده ای از محصولات و خدمات برای مراقبت از وسایل نقلیه، و همچنین برای استفاده در تجارت و صنعت، SONAX به عنوان یک تجارت خانوادگی باقی مانده است. فرایندهای تصمیم گیری کوتاه، کارکنان انگیزه و متعهد و تمایل و ظرفیت نوآوری مشخص هستند. ما می توانیم مطمئن باشیم که مارک هنوز در آینده مشتریان راضی خواهد بود.